Welkom op mijn reisblog!

3 september 2018 - Barneveld, Nederland

Beste lezers.

Welkom op mijn blog! Nog maar 5 weken en dan is het zover: begint mijn avontuur in Malawi! Zie er zeker naar uit, wel heb ik nog veel te regelen de komende weken.
M'n vliegtickets zijn in ieder geval rond: vlieg dinsdag 9 oktober vanuit Düsseldorf naar Lilongwe (met als tussenstops: Amsterdam en Nairobi), gek genoeg scheelde het bijna 400 euro als ik in Düsseldorf opstap t.o.v. Amsterdam! Heb donderdag een afspraak met de reizigersverpleegkundige voor een aantal inentingen. Daarnaast aan het uitzoeken hoe ik het beste een visum aan kan vragen en welke verzekeringen ik zal afsluiten. Verder de komende maand m'n werk goed afronden en zo langzaam aan afscheid nemen van een aantal vriendinnen/familie. Best onwerkelijk dat ik ze zo lang niet ga zien!

Van de week al een filmpje gezien van het huis waarin Sigrid, Lizzy en ik zullen verblijven. Werd daar enthousiast van, zag er goed uit! Ook heeft Sigrid aan de directeur van het Nkhoma hospital gevraagd of hij ideeën heeft wat ik op voedingsvlak zou kunnen betekenen. Er blijken meerdere projecten/onderzoeken te lopen m.b.t. ondervoeding bij kinderen en zwangeren. Lijkt me gaaf om hier wellicht iets in te kunnen betekenen!

Tot de volgende blog!

1. Ina van Bladeren:
    17 september 2018
    Wauw Marleen wat super leuk en spannend! Ik ga je volgen!!
  2. Harry Broekhuizen:
    23 september 2018
    Best spannend hoor. Dikke knuffel.
    Pa
  3. Monique Cameron:
    30 september 2018
    Spannend
    Maar een mooie bijzondere tijd gewenst
  4. Elham riasati:
    9 oktober 2018